27 januari 2012

Flera härliga fynd....

.........som hittat hem till mig under januari. Känns som en väldigt bra början på året och längtar redan till sommarens loppis turer:):):)

Det är väldigt länge sedan jag var på "loppis-roadtrip" med mina 3 systrar, men jag hoppas innerligt att vi kan styra upp något till i sommar. Så om ni läser det här kära systrar så vet ni vad ni har att se fram emot;)

Loppistips mottages gärna från läsare........


Hur som helst hittade jag häromveckan dessa 3 fina fynd. Sammanlagt är det 4 gardinlängder och ett påslakan så några hamnar snart under saxen och blir kanske några härliga sommarklänningar.....




Det gröna är ju som gjort för en sommarklänning....kanske till midsommar?









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...