27 januari 2012

Är inte sommaren här snart?

.....undrar min dotter som inte alls gillar varken strumpor, byxor eller vinteroverall!! För att pigga upp henne lite efter monsterförkylning med både snuva, öronvärk och ögoninflammation sydde jag idag ihop en kjol jag länge gått och funderat på. Den blev mer än väl godkänd och känner jag min dotter rätt kommer den nu flitigt att användas under hela våren....i väntan på sommaren.

En liten "tjuvkik" på vad vår/sommarkollektionen 2012 kommer att innehålla kommer här;


Kjolen är rak modell och lite utsvängd nertill.

Tillverkad av 100% återbrukad denim från sköna urtvättade jeans.

Mudd i midjan för total komfort och inga knappar eller blixtlås som skaver eller kliar och därmed ett plagg som barnet själv kan sätta på/ta av. En ficka fram med applikation och röda dekorsömmar samt kantad med retrotyg nertill. Kommer att finnas i storlek 74/80 86/92 98/104 110/116 (ca 1-6 år)



Bjuder även på en skön solhatt i unisexmodell. 100% godkänd och använd av min dotter under sommaren 2011. Denna är dekorerad med virkad blomma/blad. Tillverkad av 100% återbrukade textilier och den är fodrad med ett härligt mönstrat retrotyg:)


Kommer att finnas i flera storlekar från ca 2-6 år
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...