7 mars 2011

Ny spännande vecka börjar idag!

Det har varit lite tyst här i bloggen men man kan säga att det händer desto mer på hemmaplan och i ateljén.
Har ett spännande samarbete på gång med ny webbutik.....mer om de kommer senare.
Sedan väntar både återbruksfestival i Långshyttan 2-3 April och Ekobazar i Leksand 16 April. Jag hoppas kunna delta på båda men det beror ju på hur mycket sytid jag lyckas skrapa ihop. Fast den här veckan börjar bra med både måndag och tisdag i ateljén och jag har jobbat på bra idag så alla beställningar och ändringar är klara för leverans vilket betyder att imorron är det bara att toksy.
Beställde visitkort härom veckan och dom blev riktigt bra. Inte riktigt som jag hade tänkt mig men ändå väl godkänt. Och snabb leverans blev de oxå. Det skulle ha tagit 3 veckor men inom 7 dagar hade jag dom i min hand. Vistaprint är helt ok och väl värt pengarna. Betalade ca 200 kr för 500 st.
Kan oxå med glädje meddela att sofföverdragen är levererade till en väldigt nöjd kund och bild kommer senare att dyka upp. Det tog lite tid och tiden räckte inte riktigt till......men det var värt den tiden det tog för det blev riktigt, riktigt bra och välsytt såklart!
I helgen väntar ett väldigt kreativt Sy-Lan med övernattning på hotell och mycket sömnad såklart. Vi är ett gäng tjejer som brukar träffas ca var 6:e lördag och sy både dag/em/kväll/natt. Det ska bli riktigt roligt att träffas igen och vi är mycket förväntansfulla. Några nya ansikten väntas dyka upp och gruppen växer = flera symaskiner = ännu roligare! Kan varmt rekommendera syjunta åt alla!
Dax att stänga för dagen, i morron väntar sommarkollektionen 2011.............

1 kommentar:

  1. Vad fina korten blev. Jag skulle också behöva beställa nytt.
    Mycket på G, roligt!! Till helgen blir det fullt ös, ska bli jätteskoj.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...