1 juli 2013

Nu är det öppet!

Då var de äntligen dax för öppning av min alldeles egna webshop.....jiiiipiiii:) Har jobbat som en galning framför dataskärmen hela helgen för att få det klart......och nu är det klart!!
Har lärt mig något nytt  oxå! Att jobba i html och att koda själv;)
Lite mallig är jag för det måste jag erkänna, men det får man väl vara?

 Känns i alla fall så fantastiskt kul att få dela med mig av min stora passion och kunna erbjuda både mina gamla kära kunder och förhoppningsvis massor av nya, ett enkare sätt att handla varor av mig.
Så nu kör vi så det ryker tycker jag......

VÄLKOMMEN IN!!


5 kommentarer:

  1. Jätteskoj!! Lycka till! Hoppas det går riktigt bra!

    SvaraRadera
  2. Viktoria Gryth3 juli 2013 kl. 08:42

    Tjusigt! Lycka till :-) Lär nog komma en beställning då och då

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...