10 juli 2013

Min nya kameraväska

Sommarens snyggaste kameraväska sydde jag till mig själv idag.
 Det var verkligen på tiden att min kära kamera fick sig en egen väska. Har letat efter en snygg väska i flera månader men det finns bara tråkiga svarta på marknaden idag så det har inte blivit nått köp! 
I stället har den bott i en liten billig rosa kylväska....??!!??......som i och för sig har fungerat bra och skyddat kameran mot damm och stötar men speciellt snygg var den inte.
Men nu har den fått en alldeles egen unik färgglad väska att bo i, och den trivs fantastiskt bra! Fördelen med att designa själv är att man får saker och ting precis som man vill ha dem. 
Materialet är såklart återbruk. Tygerna är loppisfynd och dragkedjor likaså. Plastspännen på axelbanden kommer från en gammal väska.  För att få lite stadga så är den fylld med tillklippta plattor av sittunderlag. Man kan inte spara på allt.....men det mesta går att återbruka!
  • Reglerbar axelrem
  • Innerficka på locket med dragkedja för minneskort, överföringskabel mm
  • Ytterfack fram med dragkedja för  t ex mobil 
  • Extra ytterfack baksida för t ex karta
  • Bra storlek med plats för laddare / blixt etc
  • Locket öppnas "från kroppen" vilket gör det lättare att komma åt och få upp kameran












2 kommentarer:

  1. Jösses anamma!! Snyggaste kameraväskan jag nånsin sett!!! Tänk vad sykunnighet och idérikedom kan åstadkomma tillsammans!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh tack så jättemycket:) Ja visst är de fantastiskt!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...