18 juni 2012

Ett Bröllop....


Efter månader av förberedelser var det äntligen dax för dagen D. 
Den 9 Juni kl 15.00 på en av de finaste platserna på jorden, Dalstuga,  
blev lillasyster Forsberg Fru Gudmundsson.
Solen strålade, bina surrade och svalorna kvittrade.......
Dagen till ära hade lilla E beställt en rosa klänning och mammans symaskin gick på högvarv!
 Själv lyckades jag i sista minuten trolla ihop en prickig 50-tals klänning av en gammal gardin, återbruk när den är som bäst. 
Min fina lilla E

Som en prinsessa på vift i trollskogen...
Pioner till bruden

En gammal amazon



Äppelblom


Hemsydda rispåsar till alla...


I sista stunden lyckades jag sy en 50 tals klänning

                                 






         Härliga cupcakes bakade hos Katarina på
jonssons fik & butik
 i enviken,
 sockerblommorna tillverkade av bruden själv och
  cupcakefatet snickrade jag ihop av lite spillvirke!

Min älskade lillasyster i sin fina fina klänning!



Herr och fru Gudmundsson på väg mot Italien....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...