13 februari 2012

1 årskalas och glassig utlottning!

Min blogg fyller 1 år, eller rättare sagt fyllde 1 år den 16 januari. HIPP HIPP HURRA.... Tänka sig vad ett år går fort. Det har varit ett händelserikt år som bloggare och egen företagare. Har hunnit med en hel del, inte så mycket som jag trodde jag skulle hinna med men ändå väldigt mycket. Fira ska vi också göra att 7000 härliga besökare har besökt min blogg och 80 härliga följare följer mig på Facebook. Grattis och tack för att ni läser, gillar, delar och kommenterar:)


Två nya återförsäljare har kommit in i mitt liv och som håller mig sysselsatt både dagtid och nattetid;) Fia och Floyd i Trollhättan (butik och webbutik) samt Ecopiel på Slaggatan 27 i min hemstad Falun. Mitt mål under 2012 är att utöka antalet återförsäljare med 2 samt att köra igång en egen webshop.


Väl värt att firas är att jag faktiskt hinner med att uppdatera bloggen lite då och då. Ibland oftare och ibland mindre oftare. Väldigt mycket hinnar jag helt enkelt inte med att blogga om men så får det helt enkelt vara. Jag jonglerar mitt liv som ensamstående mamma, med diverse vab och vardagsbestyr, och som kombinatör där jag jobbar 75% på mitt "vanliga jobb" och all övrig vaken tid med företaget. Det är inte lätt, men det går......och det är kul!



Dax är det nu äntligen för utlottning till alla härliga läsare och följare.

Kanske kan ni bli fler!



Det du kan vinna är härliga virkade glassar. Jag lottar ut 5 st enligt bilden och 5 st glada vinnare får 1 glass var där slumpen avgör vilken det blir!


För att delta i utlottningen gör du så här:



  • Kommentera detta inlägg och ange gärna emailadress så du lätt kan nås efter dragning av vinnare.

  • Gilla ReMade by Sara Forsberg på Facebook, följ gärna länken här brevid.

  • Dela detta inlägg på din blogg genom att länka till inlägget, låna gärna ovanstående bild och/eller dela inlägget på facebook med dina vänner.

Utlottningen avslutas söndagen den 11/3 kl 21.00 och vinnarna meddelas strax därefter.



Lycka till!



Extra erbjudande till alla läsare!


Om du inte vill vänta på vinst går det bra att beställa glassar redan nu......som en lite extra gåva så bjuder jag på frakten om du beställer innan 29/2. (På beställningar som görs efter 29/2 tillkommer porto/packavgift med 5kr/glass, max 25kr/beställning)


Beställer gör du genom att maila till: remadebysara@gmail.com



7 kommentarer:

  1. En eloge för dig, din fantasi & kreativitet, är imponerad :) Man önskar att man hann med mer "pyssel" själv,men det kommer :) Du är himla duktig!! //Mvh Sari.H.

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med.
    redan gillat dig på fb med namn Lili Ying.
    och delat tävlingen där.

    Hoppas på tur!
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga glassar! Jag är gärna med i din utlottning.
    Jag gillar redan din sida på fb (Johanna Hannah Jansson).
    Jag har delat/tipsat om tävlingen på min blogg;
    http://barajagochmin.blogspot.com/2012/02/jag-tavlar-om-underbara-glassar.html
    Ha en fin dag!
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. ...Och så delade jag ju på fb också :)

    SvaraRadera
  5. Jag har delat på fb och gillar redan dig!! <3
    Klart man vill vinna en smarrig glass till våren :)
    kram ylva

    ylva.bjorkman@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Kan aldrig få för mycket glass till sommaren så ge mig!!!

    SvaraRadera
  7. Superroliga glassar! Anna anna.rosen@bahnhof.se

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...