24 september 2011

Nytt av gammalt!

En liten titt på nått nytt tillverkat av nått gammalt. Fick en förfrågan om nyckelringar för en tid sedan och provsydde några stycken av tygrester från lapplådan.

Lapplådan eller rättare sagt lapplådorna...!!.... växer och jag måste verkligen börja rensa lite snart. Lämnade en stor megakasse till lilla E´s dagis nyligen men det märks inte så mycket. Nästa vecka planerar jag tillklippning i massor. Laddar för kommande evenemang......och det blir bla mera jeans, lite jeansjackor, tunikor, klänningar och mera roligt.......har massor av ideér så nu gäller det att vara effektiv medans man kan:)


Nyckelring med mina nya textiletiketter samt en glimt av mina nya tags.....

Härliga färger och mönster!

Jag har länge funderat på textilettiketter att märka mina produkter med (ca 1 år nu!!), men jag kunde liksom aldrig bestämma mig för hur dom skulle se ut och dessutom ville jag ha variation på designen och beställer man från något företag på nätet så blir det ju bara en sort plus att man måste beställa så många av varje. Så för att underlätta det hela så gjorde jag dom själv, såklart;)


En påse med gamla bomullsband (loppisfynd), lite utskriftpapper för t-shirt tryck och med en Äppeldesign som min syster Magdalena gjort blev resultatet så här:








Trevlig helg på er!
Nu tar jag ledigt 1 dygn från allt och beger mig ut i en solig höstdoftande skog:)




1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...