25 juli 2011

Tävlingsdax!

Äntligen är det dax för min sommartävling, eller "give away" kan man ju också kalla det. Jag lottar ut 2 härliga klimatsmarta set till de "lilla köket" tillverkat av återbrukat material.

Fikapaketet består av en smaskig jordgubbstårta, 2 härliga bakelser, 1 nybakad kanelbulle, 1 dammsugare och 1 glass strut. (värde minst 480:-)

Den andra vinsten är virkade grönsaker bestående av 2 morötter, 3 tomater, 2 rädisor, 1 rödbeta, 1 gul lök och 1 purjolök. Allt ligger i en vit trälåda som man, om man vill, kan få med text på t ex "Engla´s grönsakslåda". (värde minst 375:-)


Allt du behöver göra för att delta i utlottningen är:

1. Gilla Remade by sara Forsberg på facebook (klicka på länken)
2. Dela tävlingen antingen på facebook eller via din egna blogg och tipsa dina vänner om tävlingen.
3. Kommentera detta inlägg här på bloggen eller på min facebooksida. Viktigaste är att du anger vilken av vinsterna du vill vinna.

Eftersom jag vill att alla ska kunna vara med och delta i utlottningen så kan även ni som inte har facebook/blogg vara med. Skriv en kommentar i detta inlägg samt skicka ett mail med dina adressuppgifter så jag vet vart jag ska skicka vinsten. Maila mig på: remadebysara@gmail.com.

Den 31 Augusti drar jag 2 lyckliga vinnare som den 1 september blir kontaktad via facebook eller på mail. Vinsterna skickas såklart fraktfritt!

Lycka till! /Sara

26 kommentarer:

  1. Hej Sara!
    Hittade din blogg via FB! Jag har inte sett den förr!:)Jag har plöjt igenom alla dina inlägg och jag bara gillar och gillar.Så himla fina grejer du syr, jeansen är jättefina, har ju sett dom hos AG också, och allt det andra du har gjort.Följer direkt!
    Catarina

    SvaraRadera
  2. Jag är med så klart. Lägger strax upp i AG-bloggen och på AGs FB-sida.
    Vill ha gottigheterna så klart! Grönsaker?! Bah! ;-)

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara vinster!!!
    Om man måste välja, så väljer jag (sonen) virkade grönsaker ! :)
    Han älskar att "laga mat" i sitt lilla kök på hans rum, han står där jättelänge och sen ropar han på oss.
    Nästan alltid är det soppa eller gryta man får smaka från hans kök :)

    SvaraRadera
  4. Vilka gulliga vinster ! Perfekta presenter,helt unika . Svårt att välja,men tror att jag satsar på grönsakslådan.
    Har gillat och lagt upp tävlingen på min wall på facebook.Nu är det bara att hoppas på turen !
    Margoth Östman

    SvaraRadera
  5. Gillar o delar , tårtsettet skulle jag vilja vinna. Jättefina grejer, // Viktoria Johansson

    SvaraRadera
  6. Jag är så gärnar med.
    redan gillat på fb med namn Lili Ying.
    och delat tävlingen på min fb logg med mina vänner.
    skulle välja fikapaketet,men grönsaker är också fint.
    Hoppas på tur!

    kram
    Lili

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga paket, men väljer nog grönsakerna om jag skulle ha turen med mig :o)
    Gillar, delar på min blogg:http://www.lerolai.se/2011/07/jag-tavlar-om-en-lada-gronsaker.html och kommentaren har du här :o)

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med. Vilka härliga grejer du gör!
    Jag gillar på fb (Hannah Jansson).
    Jag har delat tävlingen på fb och på min blogg;
    http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/07/jag-tavlar-hos-remade-by-sara-nagon-av.html
    Om jag måste välja blir det nog grönsakslådan jag vill vinna...
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Anders,Pappa till Lukas25 juli 2011 kl. 22:46

    Jag e med. Ifall jag vinner; Fikapaketet :-) Min son leker konditori.Därför skulle fikapaketet passa perfa.
    Ha De!
    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Åh vilka underbara lådor. Klart jag är med. gillar - Anna Lundkvist
    Har tipsat
    http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/07/gronsaks-eller-bakverkslada.html

    Om jag har turen med mig skulle jag vilja ha fikapaketet

    SvaraRadera
  11. Måste man välja?! Grönsakerna om man måste välja då!

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/july/leksaksmat.html

    Gillar på FB (Carola Lind)

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med och tävlar!
    Om jag vinner är fikapaketet toppönskemålet :)

    Länkat
    http://teskedtavlar.blogspot.com/2011/07/remadebysara.html

    gillat på FB (M Svartlok)

    jag nås lätt på teskedsmamman@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Klart att jag vill vara med! Har jag turen med mig vill jag ha Grönsakerna!

    http://barbados.blogg.se/2011/july/gronsaks-eller-bakverkslada.html
    Och har gillat pa FB (Barbados jenn)

    SvaraRadera
  14. hejsan vilka otroligt finna vinster jag skulle hjärtans gärna villja vinna,,, till minna 108 barn på fritids....kramis fröken mia

    SvaraRadera
  15. ohh vilka fina saker :) jag skulle vilja vinna grönsakslådan :)

    gillar på fb: johanna hellberg
    har länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/august/bak-eller-gronsakslada.html#comment

    SvaraRadera
  16. Hej hej klart att man är med och tävlar!

    Jag skulle vilja vinna de virkade grönsakerna! =)

    Har gillat ReMade by Sara Forsberg på min FB (elin jonsson).

    Har delat/tipsat om tävlingen med min FB, http://www.facebook.com/elin.jonsson3

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  17. Åh hej och hå :D Precis vad vi behöver till dotterns rum! Vi har köpt ett fint prinsesskakafat som har stått tomt ett bra tag nu. Så dessa bakverk hade gärna fått pryda de! :)

    Evelina mattsson på FB.
    Och länkat har jag gjort i bloggen: http://mammaloon.blogg.se/2011/august/remade-by-sara-forsberg.html

    kram

    SvaraRadera
  18. Himmel så mycke fint! :O
    Tänk om man var så här kreativ då hade lillans rum blivit ett enda stort konditori! hihi

    Om vi blev den lycklige så skulle vi vilja vinna dom härliga grönsakerna, rödbetan var ju bara för fräck :)

    Jag har länkat från bloggen här=>
    http://linneagranstrom.blogg.se/jagtavlar/2011/august/jag-tavlar-hos-sara.html

    Och sen har jag gillat på FB och där hittar du mej under namnet Linnea Granström

    Håller verkligen alla tummar och tår nu :)
    Kram Linnea

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med och tävlar. Jag skulle vilja grönsakerna :-)

    Har gillat din sida på FB (Anna Karlsson)

    Samt tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/august/fika-eller-gronsaker-318.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  20. Jag är gärna med och tävlar och skulle jag ha turen att vinna vill jag ha grönsakerna!

    har gillat på facebook (Caroline Andersson)
    och tipsat här: http://theresiacaroline.bloggplatsen.se/2011/08/09/5988457-gronsakslada-31aug/

    SvaraRadera
  21. Tur att jag hittade din tävling. Skulle vilja vinna fikapaketet till min dotter. Vi har precis köpt ett litet bord till henne & de vore så himla skoj om hon fick lite fikasaker som hon kan leka med =)....håller tummarna här.

    länkat: http://matchukgirl.blogg.se/2011/august/fika-eller-gronsaker-318.html

    har även gillat på FB & heter Linda Karlsson där med en svart/vit bild på mig & dottern + en norsk flagga bredvid =)

    SvaraRadera
  22. Jag har gillat och delat på facebook. Om jag vann skulle sonen få lite nytt fikabröd till sitt kök. ^^

    Han äter ännu inte själv trots att han snart är 4 år (får sondmat genom knapp på magen) men han låtsasäter gärna och bjuder också mer än gärna på gottor från köket till mamma och pappa. :)

    Jag heter Amanda Ydnäs på FB.
    creyla@live.se

    SvaraRadera
  23. Jag är med och tävlar, och har länkat i bloggen; http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2011/august/remadebysara-31-augusti.html

    Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  24. Att vinsten hem kamma
    skulle muntra upp en trött mamma
    Fikapaketet är en så underbar grej
    som jag skulle vilja vinna till min lilla tjej
    hon som mina dagar förgyller
    nu sex månader fyller
    har inte FB
    men hoppas att turen ändå är me'
    /Kicki
    vartomt@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Jag är gärna med och tävlar om grönsakslådan.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/08/31-aug-vinn-klimatsmarta-set.html

    FB: C Care Regn

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  26. Hej, jag är gärna med!

    1. Gillar på Fb (Sandra Li)
    2. Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/august/fika-eller-gronsaker-318.html
    3. Skulle vilja vinna sötsakerna! :D

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...