14 juni 2011

Våren passerade och sommaren är här!

Det har varit väldigt tyst från mig i bloggen under en tid. Tiden har helt enkelt inte räckt till och pga sjukdommar och andra omstruktureringar i livet har företaget stått alldeles stilla. Våren passerade och helt plötsligt var sommaren här. Härligt!!
Den utlovade vårtävlingen blev tyvärr bortglömd och jag ber så hemskt mycket om ursäkt.......det får bli en sommartävling i stället. I mitt nästa inlägg kommer garanterat en tävling eller närmare bestämt en utlottning.


Passar på att tacka alla som lämnar tyger, Jeans och annat smått och gott till mig. Jätteroligt att så många hör av sig och tänker på mig när det rensas i källaren, på vinden och i garderoben. Jag tar fortfarande emot, så tveka inte att höra av er. Tack Evo för "säcken" med kläder:) Allt kommer nog till användning.....så småning om.

Symaskinen har vilat upp sig under en längre period och nu är det nog dax att damma av den lite och ta tag i alla ofärdiga projekt på G, för det finns det massor av! Nått nytt till midsommar vore trevligt, för lilla E iaf, själv jobbar jag hela helgen och får nöja mig med arbetskläderna på. Hoppas på en liten sykväll med Y snart...........när kommer du?

Virkat har jag däremot gjort och har i alla fall lyckats fått ihop en Hjärtekatt som snart ska få ett nytt hem. Lite mera frukt till fruktskålen har det också blivit, bla kiwi, vattenmelon och nu ikväll jordgubbar. Bilder kommer senare......

I vintras fick jag ett uppdrag att sy nya överdrag till 2 soffor i jeans. Det blev superbra och kunden jättenöjd. Här kommer lite bilder.....







1 kommentar:

  1. Hej! Tusen tack för din kommentar i min blogg. Kul att du gillar kakfatet. Nja avancerad är den inte och pengar kostar den ;) Men värt varenda krona. Du kan ju gå in och läsa på nya bloggen, men det är en maskin som skär ut i papper, tyg, vinyl mm mm. Ett måste när man håller på med scrapbooking :) Brukar titta in på din blogg då och då, du gör så mycket fint.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...