6 december 2011

Julmarknad vid Falu Gruva 4/12-2011



Tillbringade en lång dag på julmarknaden vid Falu gruva i söndags. En härlig gammeldags julmarknad med massor av besökare. Både italienska, amerikanska och japanska besökare beundrade vårt marknadsbord och fnissade gott åt mina virkade och sydda "ätbara" kreationer. Sushin var populärast tror jag bestämt!


Lite av varje sålde jag och på det hela är jag nöjd över dagen synd var bara att inte snön som så vackert föll stannade kvar på marken!

Min trevliga "bordsdelare" Luz Parling på Ecopiel gjorde den långa dagen lite kortare och gladare och nu vet jag desto mera om hennes ekologiska sortiment av skönhetsprodukter. Inhandlade bla Havtornspulver (innehåller massor av vitaminer och hoppas det ska göra mig pigg & glad under mörka långa vintern) samt en morotsolja till ansiktet som jag redan gillar JÄTTEmycket! Är ni nyfiken på detta så ta gärna en tur till Slaggatan 27............















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...