13 november 2013

8 dagar två mässor del 1

Efter ett låååååååångt blogguppehåll är jag nu tillbaka!! Man hinner inte med alla sociala medier som man borde och bloggen har verkligen blivit lidande........istället har jag varit osocial och spenderat några hundratals timmar bakom symaskinen. Och sedan varit dubbelt så social under 2 härliga mässor.
 Oktober var en av de stressigaste månaderna hitills i företagets historia tror jag, som för övrigt hade 3 årsjubileum den 14 oktober. Grattis till mig!

För 4:de året i rad deltog jag som utställare på eko-bazaaren på Dalarnas museum i Falun. En trevlig liten marknad med ett 20-tal utställare, live musik, modevisning och klädbytarhörna. 
En jämn ström av besökare höll mig och syster Emma, som var den lyckliga assistenten, sysselsatta under dagen. Försäljningen gick över förväntan och mina nyaste tillskott i sortimentet, flugor och halsvärmare, sålde bäst! 

Mer info om EkoBazaaren hittar du HÄR


Emma fixar de sista innan portarna öppnas


Sköna fleecefodrade halsvärmare som piggar upp i höstmörkret

Får de lov att vara en fluga?

Långa rader av jeans och annat fint

Min nya kompis!




Alida Design fanns på plats med sina fina besticksmycken.
 Mer om Carina och hennes smycken hittar du HÄR.


Skedar blir fina smycken


Carina Norbäck


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...