22 april 2013

Besök hos Ecopiel

EcoPiel är min återföräljare på slaggatan 27 i Falun och förra veckan när jag var dit och fyllde på med lite nya varor så passade jag på att fotografera lite i butiken. Luz som är ägare är också en mycket god vän och tillverkar bla egna ekologiska produkter för hudvård. Rekommenderar varmt ett besök hos denna kunniga och duktiga återförsäljare för tips och råd när det gäller allt som har att göra med kropp och själ. Och ni får gärna kolla in mina produkter också:)

Öppet tider hos EcoPiel just nu
Tors-Fre 15.00-17.30
Lör 12.00-14.00

Är lite extra stolt över denna fina butikshylla som vi  tillverkat själva!
 Ett blocketfynd om piffades till med färg:) och en rundstång!

Härlig mix av ReMade produkter!

Här skymtar ni mina fina nya dregglisar.....som jag berättar om i mitt nästa inlägg!


Just nu finns massor av vårmössor i butiken till superbra pris!
Endast 100kr/st  (ordpris 150-175:-) tom 30 april!

1 kommentar:

  1. Det ser jättefint ut!Jag ska absolut göra ett besök i butiken om jag har vägarna förbi.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...