13 december 2011

Dagens fynd!

Regnet öste ner här i Falun idag och det vita juliga snötäcket har nu förvandlats till slask och halkbana! Tog en sväng på stan för att uträtta ett "tomteärende" och passade på att titta in på myrornas.................

Har inte fyndat några fina textilier på länge så det blev lite jackpot på det området idag! Inte mindre än 4 fina påslakan fick följa med hem plus lite 70-talsstuvar......oj vilka glädjeskutt jag gjorde ut från kassan! Resten av dagen gick som en dans...........







4 kommentarer:

  1. Den duvan minns jag från min barndom - på blått!

    SvaraRadera
  2. Jättekul att du kika in hos mig =)
    Glad jag blir att du gillar det jag gjort!

    Spännande att se vad du hittar på med dina nya tyger.
    Trevlig Lucia!!

    SvaraRadera
  3. Va lustigt dom gröna påslakanen kommer nog från mig. Kramis från faster.

    SvaraRadera
  4. Haha, jag var där igår och spenderade en god stund på tygavdelningen, men de där grejerna såg jag inte! De kanske var nya idag? (Jag har dock köpstopp på påslakan för tillfället, de är lite för skrymmande.) :) Grattis till fina fynd!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...